testy wydajnosci HDD

Autor: qs (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 22:21:26 MET DST

cze,
testowalem dzis swojego Quantuma lct08 i co stwierdzielm to, że testy
wydajnosci dyskow to kompletna bzdura. W SiSoft sandrze 98 mam ok. 10000 z
włączonym udma, w NU ok 5800, natomiast kiedy wylącze udma (spod Win) to
wynik w Sandrze =5000, a w NU=7.400. I co o ty wszystkim myslec? Nie wiem, a
tak w ogóle to mój windows jest dziwny, bo kiedy odchaczam mu zeby dysk
pracowal jako udma, to ostrzega mnie ze nie jest on do tego przystosowany
itd.... i zebym skontaktowal sie z producentem,a wiem doskonale ze to dysk
UDMA 66.Choc i tak pracuje jako UDMA 33, bo plyta nie ma kontrolera.
qs