Problem z modemem

Autor: Laik (laik_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 20:15:46 MET DST

Tak z 1/2 roku temu zakupiłem modem Zoltrix Spirit. Zainstalowałem go i
wszystko działało dobrze. Wczoraj chciałem się połączyć i wyskoczyło coś
takiego: Błąd 630: nie wykryto modemu... Próbowałem wszystkiego i ciągle to
samo. Może to dlatego, że modem powinien być w porcie COM2, a u mnie Windows
sam ustawia go w porcie COM3. Nie wiem jednak jak to zmienić i jak zrobić
żeby znowu działało. Jest jeszcze coś takiego, że jak odinstaluję ten modem
i z powrotem go zainstaluję to mogę się raz połączyć. Mam 2 letni komputer z
BIOS-em nieznanego pochodzenia (jakiś niefirmowy) i Windowsa 98
Bardzo proszę o pomoc tylko priv

--
Paweł Stysz
stysz_at_dino.open.net.pl