Re: Pytania początkującego modemiarza

Autor: Kaja (barba_at_wa.home.pl)
Data: Tue 02 May 2000 - 12:56:39 MET DST

Depesz napisał(a):

> zgadzam sie z przedmowca, bankrut jest dobry, a dotego jeszcze
> freeware:-)

Ktoś tu któregoś dnia polecał tego Bankruta ze strony internetowej.
Ściągnęłam go , zainstalowalam......a on okazał się nic nie znaczącym
programikiem.Nie robił żadnych bilingow i wykresików, natomiast posiadał całą masę
dźwięków. Pokazywał się natomiast tylko ładny panelik z wyświetlanym aktualnym
czasem połączenia Na dodatek narobił mi "trochę" szkód na dysku.Musiałam m.in.
instalować od nowa sterowniki do modemu.
Pozdrawiam
Kaja