wibrujące mp3jki

Autor: Pilu (pealoo_at_free.poltronic.net)
Data: Mon 01 May 2000 - 19:46:53 MET DST

Problem: Kumpel od pewnego czasu na swoim AWE 64 (do tego płyta na socket
370 + Celer 400 i 64 MB DIMM) zamiast czystego dźwięku z WInampa, słyszy
strasznie zniekształcony, tak jakby wibrował (ale bardzo mocno). Przyniósł
kartę do mnie - spoko działa. Dałem mu swoją ESS 1868. Działało u niego
dobrze. Po trzecim włączeniu kompa znów wyszedł ten sam problem - wibrujący
dźwięk. Sprawdzał na wszystkich sterownikach (poradziłem mu tak, bo miałem
to samo na ESS 1869 i inne stery pomogły). Parę razy już formatował HD i
używał różnych Windows'ów - na każdym to samo. Zero konfkliktów
sprzętowych - nawet wyłączył LPT port w BIOSie, żeby zwolnić jedno IRQ (choć
i tak nie kolidowało). Co może być uszkodzone? Czy to może być procek albo
płyta (może BIOS się coś spier.... i źle obsługuje przerwania?)?
Najdziwniejsze jest to, że działało wcześniej dobrze, spieprzyło się, potem
na mojej karcie chwilkę działało i znów się spieprzyło.
Z góry dzięki za odpowiedź/sugestie co zmienić.

--
                                                               Pilu