Re: Zasypianie komputera

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 01 May 2000 - 11:25:13 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 30 Apr 2000 08:22:12 GMT
is the real date, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Ogólnie -- w zastosowaniach profesjonalnych zazwyczaj stosuje się
>wygaszacz typu "Blank Screen" albo wygaszacz DPMS wyłączający monitor,
>a w zastosowaniach amatorsko/domowych -- dowolny inny. Ludzie lubią
>bajery :)

Swietnie w roli wygaszacza sprawuje sie Geiss - plugin do Winampa.
Dziala jak stara dobra Cthugha :-)), ale efekty po prostu zapieraja
dech w piersiach... wlasciwie to nie powinienem klasyfikowac Geissa
jako wygaszacza, bo ten jest z reguly potrzebny wtedy, gdy nic sie na
kompie nie robi i idzie np. na kawke :-)) A ja zalaczam sobie Pink
Floydow, uruchamiam Geissa i funduje sobie niezly odjazd... :-)))))

Popzdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--