Re: Jaki kupic dysk twardy?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 23:36:38 MET DST

Jednostka xenes_at_ds13.agh.edu.pl (Maciej Machacz) nastukała w
<8ec9uo$ba0$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>:

>Awaryjnosc, glosnosc, predkosc, grzanie sie ...
>
>Wymieniac jeszcze? :)

Wymieniaj. Nigdy nie padl zaden z zakupionych przeze mnie Seagate'ow. Moze
mam szczesliwa reke?
Co do predkosci, to mnie rozwalasz, akurat sa to jedne z najszybszych
dyskow.
Glosnosc, mnie wali.
Grzanie j.w.
Moglbys napisac o problemach z overclockingiem, wtedy masz racje, ale tylko
bez uzycia dodatkowego kontrolera na PCI.

--
      Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Mieszkanie, w ktorym mieszkal