Mam Rive 2 in/out ,jak zgrac cos (capture) z videa na komputer ???

Autor: arksiud (arksiud_at_kam.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 23:36:39 MET DST

Mam Asus v3800 Rive TnT2 Deluxe i gdy podlacze video wchodze w program
AsusLiveVideo to wyskakuje mi ,ze mam zrobic "Enable IDE DMA transfer mode
to your hard disk".
Wchodze we wlasciwosci komoputera>stacje dyskow>GENERIC IDE DISK TYPE47

potem w zakladke settings i tam musze zaznaczyc ptaszka kolo nazwy DMA
(wszystko tak jest przedstawione na instrukcji) ,po zaznaczeniu tego daje ok
i prosi mnie o restart komputera.
Po restarcie wchodze tak zobaczyc czy jest nadal zaznaczony ptaaszek i tu w
tym problem BO GO NIEMA !!!
zakazdym razem jak zaznacze go i dam ok bez restartu kompa to jak wejde
jeszcze raz w to to on znika i niema go.Co zrobic zeby ptaszek ciagle byl
zaznaczony jak dam "OK"???

POZDRAWIAM
arksiud_at_kam.pl