cel 366@550.

Autor: Neo (dimka_at_polbox.com)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 16:52:13 MET DST

Witam .
Posiadam płytę Asus P3Bf i celka 366 który obecnie chodzi bez
żadnych kłopotów na 458Mhz, ale z tego co wiem ten typ celerona
powinien śmigać na 550 przy fsb=100 Mhz.
I tu mam problem gdyż przy fsb83=458Mhz
to jak ustawiam w biosie fsb=100 powinno być 550Mhz
a u mnie nic żadnego komunikatu poprostu ciemność(czarny ekran).
Dopiero po wyjęciu kabla od zasilania komp ożywia się na nominalnych
wartościach.
Próbowałem podnosić napięcie ale nic się nie zmieniło.

Czy macie jakieś propozycje aby odpalić go na 550Mhz.

Z góry dzięki.

dimka_at_polbox.com.