Odp: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Robert Cichowlas (robcicho_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 11:13:27 MET DST

Użytkownik Krzysztof Parzyszek <hektor_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
>O popularnosci produktow nie decycuja
> konsumenci, tylko szefowie firm wytwarzajacych te produkty.

To chyba ta nowa ekonomia. Sorry stary ale nie zgadzam sie z Toba.
Na popularnosc (mam nadzieje, ze pod tym teminem kryje sie duza
sprzedaz danego produktu) wplyaw bardzo wiele czynnikow.
Podstawowe to :
- glodny rynek czyli duzy popyt
- klienci posiadajacy pieniadze (bo jesli rynek jest gotow wchlonac wielka
ilosc
danego towaru, ale ludzie w wyniku nalozenia ogromnych podatkow sa
praktycznie
bez grosza to przeciez tej sprzedazy nie bedzie, moze byc wtedy kradziez lub
rozdawnictwo)
- dobra czyli trafna reklama
- znakomita dystrybucja danego towaru

> Nie lepiej. Rynek tego nie potrafi.

Acha teraz to juz napewno ta nowa ekonomia tyle ze z duza domiszka Marksa.
Pozdr. R.C.