Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Krzysztof Parzyszek (hektor_at_iname.com)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 07:49:01 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000 12:49:46 GMT, cntl <cntl_at_polbox.com> wrote:

>nieprawda
>- StarOffice tylko po odpaleniu alokuje pod linuxem prawie 100mb pamieci

Ja moge napisac program, ktory alokuje wiecej. Poza tym bedzie ktorszy
i szybszy niz StarOffice. Moge napisac upgrade, ktore dodatkowo
zajmie cale miejsce na dysku. Moge dopisac jeszcze pare kawalkow,
ktore pozbawia system reszty dostepnych zasobow. Wniosek?
--- Linux jest do dupy.

>- do tej pory we wszystkich implementacjach linuxa jakie widzialem

``Implementacjach Linuxa'' powiadasz... Hmmm...

>developerzy nie naprawili tak prostej rzeczy jak obsluga mychy
>(ktora sobie skacze (tj. staje co chwile) juz przy ladowaniu sie systemu :))

Moja mysz lezy spokojnie na podkladce. Ale to moze dlatego, ze man FreeBSD...
(i znowu wniosek, ze Linux sucks i dodatkowo dowod, ze FreeBSD rules).
W koncu ma swoje lata wiec i temperament juz nie ten. Zreszta ladowanie
systemu nigdy jej nie podniecalo.

>- co program, to inny UI :)))))

Skandal!

>- Netscape pod linuxa to smiech,

Tu sie zgodze. 4.72 jest nieskonczenie niestabilny, nawet w porownaniu
do 4.7.

>- instalacje linuxa jeszcze wiekszy,

Zgoda, ze instalacja SuSE to smiech. Zgoda, ze w RH rzekomo byly
jakies problemy. Ale np. instalacja Slackware 7.0 to po prostu ekstaza.
Zreszta, jak wiadomo na przykladzie Windows, systemy operacyjne
instaluje sie regularnie od nowa w ramach konserwacji, a zatem
te niedogodnosci absolutnie dyskwalifukuja Linuxa (FreeBSD zreszta
tez. Instalacja i dopasowywanie FreeBSD do wlasnych potrzeb trwa
nieskonczenie dluzej niz dowolnego Linuxa.)

>- a narzedzia dla developerow, najwiekszy

Kombo Emacs + gmake + gcc jest lepsze niz dowolne IDE pod Windows,
ktore widzialem (Borland C++, C++ Builer, Delphi, MS ``Visual'' *, ...).
Ale jesli tworzysz oprogramowanie, ktorego glownym celem bedzie
znikniecie z paska zadan, albo wyswietlanie kursora z cieniem
to pewnie masz racje...

>itd, itd

Tak, wlasnie.

Pozdrawiam,