Re: Nie wyłączajcie pamięci wirtualnej!

Autor: Izydor (izydorst_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Sat 29 Apr 2000 - 00:26:31 MET DST

Aż tu nagle przychodzi Pszemol i mówi:
> No cóż... typowy stereotyp myślenia.
A to ciekawe, bo z moich obserwacji stereotyp jest zupełnie inny -
pozwolić Win samemu zarządzać pamięcią mimo, że najlepiej jest
ustalić wielkość na sztywno, przynajmniej wielkość minimalną.

> Niestety Windows NIE POWINNY tak pracować, nawet z dużym RAM.
Nie odpowiedziałeś mi dlaczego, dowiedziałem się z innego wątku.
Straszysz :). Zreszta Win uruchamiany na kilkadziesiąt minut co
kilka tygodni całkiem nieźle.

Izydor

ps. czytałem Twoje wypowiedzi w tym wątku, aż sie wierzyć nie chce, że
    to na serio piszesz...

--
Najlepsza sygnatura to brak sygnatury.