!!! Pomocy !!! PARTYCJE :(

Autor: Susie Emmerson (susiepi21_at_hotmail.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 23:54:55 MET DST

Mam taki oto "ciekawy" problem :

dysk twardy 2 partycje
> partycja podstawowa : dysk C:
> partycja rozszerzona dwa dyski logiczne : jeden NTFS z Win2K , drugi na
facie 32.

Wszystko byloby ladnie gdybym nie wpadl na pomysl zainstalowania Debiana .
Uruchomilem Fdiska ( dosowego ) i wyrzucilem dyskl logiczny numer 2 na
facie32 i wszystko bylo wspaniale do momentu gdy nie zobaczylem ze
nieoczekiwanie wypadl tazkze windows 2000 ze wszytkim co bylo memu sercu
bardzo bliskie.

Z zwiazku z tym kieruja w swiat moje pytanie : czy ktos wie moze jak mozna
przywrocic partycje NTFS albo chociaz odzyskac z niej dane ? Aktualnie bede
wojowal z programem MRecover i MDR ale co z tego wyjdzie to nie wiem .

Za pomoc z gory serdecznie dziekuje !!!!

Odp. najlepiej na priva : mrymasz_at_posejdon.wpk.p.lodz.pl