Re: pliki cab.

Autor: cb (cb_at_inet.com.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 23:27:22 MET DST

"Paweł Hajto" wrote:

> Spróbuj odbezpieczyć je przed zapisem. Tzn.
> albo sprzętowo (dyskietka - takie coś do przesuwania),
> albo, jak powyższe nie zadziała, w końcu
> te dyskietki nie muszą być zabezpieczone, to
> pousuwaj atrybut read-only z każdego pliku, który
> chcesz usunąć. A więc: klikasz na ikonce
> pliku prawym, właściwości i odhaczasz "tylko do odczytu".
> Potem ma się dać usunąć.
>
> Paweł

OK. Dzięki za reply.
Oczywiście dyskietkę odbezpieczyłem wczesniej.
Plik na dyskietce to katalog win95_0... typ: cabinet
we właściwościach figuruje tylko jako "archiwalny" reszta jest
"odhaczona".
Przy próbie usunięcia mam komunikat :
....nie można usunąc, odmowa dostępu.
sprawdź czy dysk nie jest chroniony, pełny lub aktualnie używany.
Przy próbie otwarcia tego katalogu Win95_0.. otwiera się cały szereg
plików, które w ogóle nie mogą być usuwane przez Explorator Windows
(brak opcji usuń), przy klikaniu prawym klawiszem zas pojawia się napis
: Wyodrębnij?.

Nie wiem o co tu chodzi. Mozesz pomóc ?

Pozdrawiam,

Klaudiusz