sprzedam k6-iii 400 MHZ

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv0.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 21:48:17 MET DST

jak w temacie nowy procesor (z gwarancja) AMD k6-iii 400MHz, seria AFX
(jesli dobrze pamietam, w kazdym badz razie rdzen dziala na 2.2 V)

cena 200 PLN (w dol schodzic nie planuje, w gore - w przypadku gdyby
bylo wiecej chetnych ;) - nie ma problemu, ale tez niewiele)

w rozliczeniu przyjme rowniez podzespoly komputerowe, przy czym w
przypadku wymiany na sprzet bardziej wartosciowy w rachuba wchodzi
doplata z mojej strony

procesorek jest sprawny i jak wspomnialem na gwarancji dlaczego wiec
sprzedaje?
moj amd AHX spalil sie, nie mogac sie doczekac zwrotu z reklamacji
zamienilem mobo aopen ax59pro na abit bf6 + celek 333A_at_500, tak wiec
teraz nie mam nawet jak tego k6-iii zamontowac

wlasnie otrzymalem z gwarancji nowy egzemplarz i to AFX (albo jakos tak,
w kazym razie na 2.2V i z CXT, chociaz zdaje sie ze wszystki k6-iii sa
na CXT), dostalem na niego pelna gwarancje

k6-iii zdaje sie ze nie sa juz produkowane (chociaz amd zmienial decyzej
z dnia na dzien wiec sam juz nie wiem jak to jest) a k6-x+ maja byc
tylko do komputerow mobilnych (i na napieciu ponizej 2V czego wiekszosc
plyt nie obsluguje - moj ax59p mial od 1.3V do 2.1V co pol volta!) tak
wiec gdyby ktos byl zainteresowany ktos byl zainteresowany to czekam, w
przeciwnym wypadku wmontuje rodzicom do kompa (teraz maja k62 300),
niech sie ciesza ;))

odnoscie wydajnosci k6-2 i k6-iii
swogo czasu robilem sporo porownan i pozostaly mi setki wynikow, w wielu
testach wydajnosc k6-2 i k6-3 byla brdzo zblizona ale w niektorych
przypadkach 256kb cache l2 w k6-3 naprawde dawalo kopa, np w wielu grach
wzrost wydajnosci byl spory;
w grach z dobra optymalizacja 3dnow k6-iii radzi sobie bardzo dobrze -
np w 3dmarku2000 k6-iii 450 jest szybszy od celerona 500 (mam asusa 3400
na tnt)