Re: Ma ktoś jakieś oprogramowanie do tabletu Wacom ?

Autor: igoR (igs_at_USUN.TO.psynet.net)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 19:36:37 MET DST

"Boli" <boli_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam do potestowania taki tablet (Wacom UD 1218 A3) tylko że nie mam do
tego
> oprogramowania pod windę może ma ktoś jakieś programiki
> aby można go było potestować.

Painter Classic powinien byc na plycie dolaczonej
do tabletu. Calkiem niezle sprawuje sie _nowy_ wlasciciel
Paintera czyli PhotoPaint (ver 8, 9). PhotoShop jako tako :-P sobie radzi.
Poswiec kilka dni na uzywanie do obslugi calego systemu wylacznie tabletu .
powinno dac Ci to jakie takie pojecie o wygodzie.
Generalnie obsluga systemu np. piorem Intuosa jest znacznie szybsza
i znacznie wygodniejsza (bardziej naturalna pozycja dloni), od myszy.
Oczywiscie do CAD - znacznie odpowiedniejsza jest mysz Wacoma.
A i jej uzywanie rozni sie nieco od "tradycyjnej".

szczerze mowiac nie bardzo wiem , czym rozni sie model UD
od serii GD - czyli wlasnie Intuos'a- typowego profesjonalnego
tabletu "do rysowania". Dlatego trudno mi cos wiecej powiedziec.

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku