Odp: !!!!!PROBLEMY Z PIII 533/133

Autor: anwi (anwikr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:42:49 MET DST

Miałem dokładnie ten sam problem tylko trochę inną konfigurację tz.Procesor
ten sam ale płytę abit bf6 i geforca . Windows sypał błędy rejestru a po
zainstalowaniu jakimś cudem wszystkich sterowników sypał krytyczne
wyjątki.Pomogła choć nie do końca wymiana płyty głównej na asusa p3b-f.Nie
do końca bo w większości wymagających gier jak np. Evolva system chodzi
stabilnie około 30 minut a następnie wysypuje bez powodu grę .Myślałem że to
sprawa Geforca ale nie . Zresztą sam prowadzę dyskusje na ten temat więc
sprubuj się dołączyć może rozwiążemy twój problem.
Tylko się nie łam wiem jaki to stres nie móc odpalić swojego kompa ;))
Pozdrawiam !!!