Odp: Jest dobrze ale nie do końca

Autor: anwi (anwikr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:33:25 MET DST

> ZTCW ten model GeForce'a spokojnie chodzi na 100MHz
>
> Roger

Dzięki za odpowiedzi , po twoich sugestiach odwiedziłem stronę tom's
hardware po polsku gdzie przeczytałem na temat pracy kart grafiki na FSB 133
i AGP 89 i to napewno nie będzie problem z GeForcem . Jutro sprawdzę jeszcze
pamięci bo kumpel ma Simensa PC 133 i zobaczę jakie będzie zachowanie kompa.
A tak na marginesie nie wiesz czasem kto sprzedaje dodatkowe oprzyrządowanie
do asusa P3B-F
Za odpowiedź z góry dziękuję