Odp: monitor 15 - co proponujecie ?????

Autor: Shaman (shaman_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 16:16:35 MET DST

Użytkownik Budyn <abudyn_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ebuqr$jol$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Hi
>
> Moja 14 juz pada wiec przymierzam sie do kupna nowego.Niestety
> stac mnie tylko na 15.
> I tu pytanie , jaki byscie zaproponowali za okolo 700
>
> Za odpowiedz z gory dzieki
>
> Pozdrawiam
> Budyn

ja proponuję Samsung SyncMaster 550b - niedawno kupiłem i jestem bardzo
zadowolony.. obraz żyleta a z ustawień nie ma chyba tylko regulacji
temperatury bieli osobno dla RGB (ma 2 predefiniowane wartośći) - ale
niestety kosztuje trochę więcej niż 700,- Czasem jednak opłaca się trochę
dołożyć..

Shaman