Re: 60 Hz problem

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 15:53:15 MET DST

Krzysztof Nowak wrote:

> Witam!
> Mam problem. Obojetnie jaka gre odpalam pod winda to odswierzanie zchodzi mi
> na 60 Hz. Jesli przedtem uruchomie power stripa to problem znika.
> Ale ja nie chce miec w systemie power stripa. Najsmieszniejsze jest to ze
> jeszcze tydzien temu wszystko bylo normalnie. Czy mial ktos ten sam problem?
> Moze ja cos nieswiadomie przestawilem?
> Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Bo pewnie masz ustawione 60Hz :)
Gry w fullscreenie czesto zycza sobie np 640x400,8bpp i trzeba dla
takiego trybu ustawic stosowne odswierzanie.
Jakis czas temu dziwilem sie, czemu AoE2 w 800x600 na monitorku 17"
strasznie daje po slepiach ... tez bylo 60Hz, mimo ze dla trybu 24bpp
ustawialem 85Hz

Pozdrowka

--
	Artur Gawryszczak