Odp: Programowanie padnietego BIOS'u

Autor: Tomasz Skorupa (tskorupa_at_eto.flt.krasnik.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 14:46:43 MET DST

> Ale poco Ci nowa kosc ? Przeciez jest sprawna. Wystarczy tylko ja tylko
> zaprogramowac
> dobrym biosem co kosztuje np. we Wroclawiu okolo 5-10zl
>
> Roger

Moze ktos wie gdzie w Lublinie lub okolicach i za ile. Ostatnio, juz mysle
zaladowac jakas inna plyte i przeprogramowac ten BIOS na sprawnej plycie.
Oczywiscie po sciagnieciu oryginalnego biosu do padnietej plyty. Na stanie
mam ZX z socket370, a walnieta plyta to LX na slot1. Pomysle, czy warto
ryzykowac. Szkoda mi ewentualnie nowej plyty.
            Tomek