Re: Cooler - problem.

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 13:32:19 MET DST

Poczekaj niech pomyślę...
Bzzz. pik, pik.......
Np. w Discotech-u (wysyłkowo):
www.discotech.waw.pl
Polecam raczej Sunon-y, w ostateczności Hpic (te akurat mam, i są raczej
głośne jak trochę popracują) i TYLKO kulkowe. Jak jesteś z Katowic, to obok
stacji kolejowej (jak wychodzisz, po lewej stronie, w bramie) jest sklep z
częściami elektronicznymi. O ile pamiętam widziałem tam wentylatorki
Sunon-a.
Pozdrawiam
Mariusz