Re: S3 ViRGE \ S3 ViRGE DX

Autor: MiW (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 12:06:16 MET DST

Shaman napisał(a) w wiadomości: ...

>dzięki - wiem, że nie ma się czym chwalić takim dinozaurem jak virge DX,
ale
>mnie on wystarcza - oczywiście nie do grania :-)))

Mnie tyz :)
A ten kto mowi, ze nie ma 'najszybszych' driverow do virgadx chyba nigdy sie
nim nie bawil...
Bo od razu mowie, ze roznice siegaja 50% (virge-dx) na referencach, a na
driverach diamonda (mam stealtha) dostaje x2 :))
Oczywiscie to virg i nie ma co sie spodziewac cudow, ale calkiem wygodnie
sie pracuje w 2D w 1024x768xTC (na 4meg)...

---
Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl