Odp: Ogonki i k.graficzna Avance Logic 2301

Autor: Krzysiek (kgb007_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 09:42:24 MET DST

Zle zainstalowane sterowniki lub uszkodzone sterowniki abo po prostu nie od
tej karty.
Mialem tez cos podobnego, wywalilem karte w menadzeze uzadzen
zresetowalem komputer windows przy uruchamianiu wykryl karte zainstalowalem
sterowniki i wszystko bylo OK.

Krzysiek

Użytkownik a <a_at_aa.rp.re> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zB7O4.2905$O4.63155_at_news.tpnet.pl...