Re: ARJ rozpakowanie archiwum

Autor: Tolo Pepper (tolo_at_ct.com.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 10:08:49 MET DST

>Mam banalne pytanie: jak rozpakowac archiwum zrobione arj-tem (arj
>a -r e:\aplik\aplik.arj ) - jest to katalog z podkatalogami,
>spakowac sie udalo, bo w podgadzie struktura katalogu jest
>poprawna (zawiera podkatalogi), ale nie moge dojsc jak to
>rozpakowac do postaci pierwotnej. Korzystalem z komendy:
>arj e -x e:\aplik\*.* e:\odzysk\aplik owszem, rozpakowalo sie,
>ale ale nie podzielilo na podkatalogi - wszystkie pliki sa w
>jednym katalogu.

arj x -r -y xxx.arj

btw - mam takie fajne dwa batche (jeszcze z czasow dosa),
ktore robia wszystko same. np.
a.bat xxx.arj -> rozpakowuje
aa.bat xxx -> pakuje

jak chcesz to podesle. poza tym arj-ty rozpakowuje jeszcze
winzip...

tolo pepper/krzynka piwa ltd.
http://tolo.kesel.com.pl/
tolo_at_ct.com.pl