Re: Pytanie pirata o numer seryjny

Autor: apix (ezprawa_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 06:51:59 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000 15:48:06 GMT, "igoR" <igs_at_USUN.TO.psynet.net>
wrote:

>"apix" <ezprawa_at_kki.net.pl> wrote in message

>ciekawe ile setek legalnych licencji MS Windows, czy MS Office
>kupiles z wlasej kieszeni, ze tak krytykujesz "monopoliste" ?
a po co mi setki wystarczy jedna by miec dosc :-)))))
i sie dziwic co dostaje za te cene :-))

>--
>pozdrawiam
>igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku
>

>PS.
>
>a ten dowcip byl wyjatkowo nie na miejscu .....
>daj mi swoj adres, a przesle ci kopie PIT ilez to na "takie" bzdury
>w zeszlym roku mi zabrano , oraz dla porownania
>miesieczne odcinki - ile pieniazkow do ZUSu z firmy wychodzi,
>ile z tego powinno trafic do mojego ubezpieczyciela, a ile trafia
>naprawde.
>A ty bedziesz zdgadywal kto to zezarl po drodze. :-)
>uffff , ale humor mi zepsules :-(

a ile z tego wraca do ciebie w formie uslug panstwa
to juz nie policzyles :-))))
a ile musialo pujsc na pewnie twoich ukochanych "ministrow" z uw, aws
i sld
i innych biednych prezesow :-)))
hej