Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 23:22:55 MET DST

Tomasz Kaczanowski <tkaczano_at_ns1.wonlok.com.pl> pisze...

> Moze i tak... ale jeszcze mu daleko do innych systemow...
Wg. mnie nie. Na pewno blizej niz dalej. Pewne elementy sa moze jeszcze do
dopracowania (podobno zawiera jakies bugi, ale co ich nie zawiera....;) ),
ale konkurencja innych systemow moze czuc sie zagrozona...

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl