Oj dane dane ........

Autor: Janusz Moskwa (mosjan_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 21:31:47 MET DST

Padlo sobie stare komputerzysko i niech mu tam.
Wyjalem dwa twarde 1,7Gb Seagate i 3,2Gb ta sama firma.
Symbol - 3,2Mb ( ST240A ) na ktorym mam dane zatrzymalem sobie , a drugi
podarowalem.
Obydwa przedtem sprawdzilem na innym kompku i chodza.
Kupiwszy sobie plytke glowna FIC VB-601 INTEL BX PIII ,
procek - INTEL Celeron 466 PGA , twardego 17,2 GB Seagate Medalist UDMA/66 .
Razem wszystko skrecilem wgralem system i O.K
Wsadzam starego twardego z danymi i jest niewidzialny w zadnej konfiguracji
ani jako Slave ani jako Master , ani jako Primary , ani jako secondary.
Sprawdzam w innym kompku - chodzi.
I tu juz dla mnie dupa zbita. Po prostu jestem za cienki.
Przypuszczam ze cos z napieciami sterujacymi
Nie badzcie tacy , PORADZCIE.
Z gory wielkie dzieki.

Jasio.