Re: EAX dla Sound Blaster Live!

Autor: Robbo (robbo_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 20:41:50 MET DST

Użytkownik Tygrysek <tygrysek_at_zaibatsu.sky.pl> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:39085de9.35920773_at_news.vogel.pl...
> Uzytkownik mnazarko_at_nospam.bigfoot.com (Marek Nazarko) wyskrobal takie
> slowa:

> A mi sie tutaj nasowa pytanko - czy trzeba wlaczyc EAX z poziomu
> windows jak sie gra na przyklad w HL ??? (zakladam ze w HL wlaczylem
> EAX). Bo tak do konca nie wiem czy przed uruchomieniem gry musze cos
> grzebac czy gra sama sobie w systemie przelaczy.

W Live Ware jest taki śmiszny programik Auto EAX. Jak go pirwszy raz odpal
isz, to w opcjach zmień na odpalanie automatyczne na starcie Windows. Prog
ram to monitor odpalanych programów z tą pożyteczną opcją, że dla każdego
programu możesz wybrać efekt Enviromnent Audio, który zostanie włączony au
tomatycznie. W grze EAX trzeba włączyć ręcznie, ale tylko jeśli w obu miej
scach jest włączone efekt jest z******ty.

--
     <<< Robbo >>>
RobertBrave_at_poczta.onet.pl