Re: Problem z dyskiem po Czarnobylu

Autor: Robert Koszyka (gulnar_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 18:56:10 MET DST

Krzysztof Szczecina napisał(a):

> Mam problem z dyskiem, najprawdopodobniej jest to efekt dzialania wirusa
> Czarnobyl. Objawia sie to tym ze dysk nie jest widziany ani w DOSie ani w
> Win natomiast jest widziany w biosie. Czy jest jakas mozliwosc odzyskania
> danych z tego dysku. Bardzo prosze o pomoc.
> Pozdrawiam
> Krzys

Mialem to samo jakies 1,5 miecha temu - padly mi 2 dyski w jednym kompie w
tym samym czasie - partycje wyparowaly - niewiele z nich odzyskalem wiec nie
jestem w stanie stwierdzic czy przyczyna byl wirus.... czy sprzet ?? - mam
Abita BE6 i oba dyski (barracuda 20GB i Fireball 6,4 ST) sa podpiete na
UDMA66.
Moze ktos wyczail dlaczego tak sie dzieje ?????
niechcialbym tego przezyc jeszcze raz !!

pozdrawiam
Gul