Re: WINDOWS 98

Autor: Jacek (jsokolow_at_ipl.net)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 17:36:00 MET DST

On Tue, 18 Apr 2000 18:52:51 +0200, "kasia" <kasia5558_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>CZesc,
>
>nie uwzacie, ze WINDOWS 98 jest totalna pomylka???? Ja jestem z niego
>niezadowolona. A Wy?

to nie do końca tak... moim zdaniem win98 (i wszystkie inne) to
pomylka jezeli chodzi o stosunek jakosci do ceny. gdyby byl za darmo,
albo za 50 zl to uwazalbym, ze jest OK. ale jezeli ktos robi na tym
takie pieniadze jak bill, to my jako klienci mamy prawo oczekiwac
czegos lepszego. tylko ze oczywiscie i tak wiekszosc uzywa piratow,
wiec uwazam, ze nie maja o co podskakiwac. jak komus sie system nie
podoba, to moze sie nauczyc linuxa. Natomiast inna sprawa to firmy,
ktore (z reguly) musza miec do biura oprogramowanie legalne i placa
ciezka kase za syfny os, na ktorym nie mozna polegac - a firmom zalezy
na oprogramowaniu latwym w obsludze, wiec sie raczej na razie na
linuxa nie przesiada.
a tak w ogole, to jezeli winde dobrze skonfigurowac i nie zasmiecac,
to prostej pracy biurowej wystarcza moim zdaniem. tylko ze za taki
feature nie powinno sie zadac tyle pieniedzy, ile w tej chwili zada
microsoft.