Re: Problem z dyskiem po Czarnobylu

Autor: Jacek (jsokolow_at_ipl.net)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 17:21:57 MET DST

On Thu, 27 Apr 2000 10:34:59 GMT, Hamster <hamster_at_silesianet.pl>
wrote:

> [...]
mam to samo, a poza tym jeszcze jedna dziwna rzecz: komuter nie chce
zastartowac zadnego systemu, o ile nie ma w kieszeni na drugi dysk
(gdzie normalnie siedzi secondary slave) JAKIEGOKOLWIEK dysku
twardego. nie maja dla niego znaczenia ustawienia w biosie
(user/auto/none), przy kazdym z nich bootuje poprawnie, o ile tylko
dysk jest w kieszeni. kiedy go wyjme, to nawet przy ustawieniu sec
slave w biosie na 'none', system nie startuje. jezeli ktos wie o co
chodzi, to czekam... jestem Skonfundowany ;)