Abit BE-6 II Info

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 16:41:31 MET DST

Cze
Tak wiele o tej plycie slyszalem, iz w koncu w pracy kupilem te plyte - byla
z biosem behqj (taki jest exe na serwerze, a nie chce mi sie wyl.
komp), fakt iz na razie nowszego na www.abit.com.tw nie znalazlem.
Konf. mojego PC standardowa : celeron 400, RAM 128 MB (b 64 x2 /133) , HDD
8,4 GB Quantum EX, Dzwiek -cos na Yamaha 724 PCI oczywiscie, siec
3C905C,Video ATI Rage II C AGP jakby (razem czy osobno ? -) )sie ktos
pytal - hmm slaba ale stabilna, CD -Cyberdrive x 44, ZIP 100 MB NEC, no i
flop. OS - NT4.0 sp.6

Bardzo czesto (pare razy na dzien) musze cos podokladac, pozmieniac,
potestowac, etc

Wrazenia : przedtem mialem Gigabyte 6BXC i 6BXE wzory stabilnosci, opracz
prob. z Gforce, ale to co innego.
Teraz na owym Abicie pracuje mi sie rownie komfortowo, 100 % stabilnosci -
jednym slowem jestem zadowolony - elastyczna i skalowalna pltya.
WADA - piny do Poweru, Hdd led i calej reszty za blisko jedynego slotu ISA,
i w momencie instalacji Soundblastera 16 Value okazalo sie iz karta jest za
dluga, musialem zamienic z domowym PCI Yamaha 724.
to tyle