Re: Plyty 2-procesorowe

Autor: Adam Niedzwiadek (adam_at_stgambit.gda.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 14:37:50 MET DST

> roznych

Uzytkuje Abita BP6 , 2xCel400 od ponad pol roku i nie mam zadnych klopotow.
Mozna uzywac 1 procesora, w dolwonym gniezdzie. Do pustego gniazda nie
trzeba zakladac terminatora.
Mozna zalozyc procesory o roznych predkosciach.
Sprawdzilem Cel433 i Cel466 - Win2000 chodzil bez problemu.

Co do systemow operacyjnych, to przy dokladaniu 2 procesora w WinNT trzeba
posluzyc sie programem UPTOMP.EXE (z ResKit-a), albo reinstalacja.
W Win2000 jest juz banalnie prosto. W Device Managerze, zmieniamy
Uniprocessor na Multiprocessor i juz.

Generalnie plyta jest dobra. Poza tym jest to jedyna plyta , ktora ma wlasna
strone www (www.bp6.com).

Pozdrawiam,
Adam