Re: Co to za modem ??!

Autor: wildi (wildi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 13:48:04 MET DST

Pablo wrote:

> Mam maly (moze troche dziwny ale mniejsza z tym) problem , nie wiem jaki
> dokladnie mam modem , otoz w Panelu sterowania/System/Modem pokazuje
> mi Conexant Soft56k Data , Speakerphone .
> Czyzby to bylo to gowienko Zoltrix Cobra (please powiedzcie mi ze nie)
> A jak nie to co to Spirit ? Phantom?
>
> Pablo

Uuuuuppsss.. wpadłeś. I niech cie nie zwiedzie to bajanie o klamaniu WIN
(nie zebym byl zwolennikiem). skad wiem...??? Twój opis pasuje dokładnie do
takiego małego nieszczęścia które śmierdzi w mim sprzęcie.... ale z drugiej
strony.....ten śmierdziel chodzi lepiej niż wcale nie za stary ZOOM w kompie
w pracy....jhieh