Standardy PCI?

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 11:53:12 MET DST

Czesc!
Czy ktos sie moze orientuje jak wyglada sprawa ze standardami PCI? Czy
na przestrzeni ostatnich kilku lat bardzo sie zmienialy? Chodzi mi o to
ze mam dosc stara plyte GigaByta GA586ATE (1996) a chce kupic nowa karte
graficzna. W instrukcji do tej karty pisze ze PCI musi byc w wersji 2.1.
W instrukcji do karty niestety nie pisze jaka jest wersja PCI.

Pozdrawiam
Pawel Topa