problem z kontrolerem udma66

Autor: SPIDER NET (infor_at_spidernet.com.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 09:45:03 MET DST

No wlasnie.
zakupilem sobie ostatnio p3b, dokupilem w/w kontrolerek firmy abit - hot
rod 66, heh..
1) w menadzerze urzadzen mam dwa takie urzadzenia w punkcie: kontr.
scsi.
     sa identyczne i ich wlasciwosci tez. czy aby na pewno tak
powinno byc?
2) na plytce jest programik testujacy predkosc zapisu. przed
zainstalowaniem
     sterownika wynik jest w granicach 10mb/s. po jest okolo 16mb/s.
     jak na moj gust to powinno byc wiecej.

i dodatkowy problem. czy ktos spotkal sie kiedys z problemem przy
ladowaniu
SB live'a w dosie? chodzi mi o instrukcje w autoexec'u. jak sie
live zainstalowal
to winda sie plula ze ma dysk w trybie zgodnosci z msdos. (fuck it)
jak probowalem wyciac te linijki to niby wszystko ok, ale jak
przeladowalem kompa i zajrzalem do autoexec'a to sie okazalo ze linijki
sa z powrotem. i tak kilka razy.
probowalem tylko je wy-rem-owac, tez bez skutku. autoexec sie zapisywal
ale po reboocie gowno.

thx for any suggestions