Re: Bezplatne komputery daja w Austrii

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.net)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 00:47:30 MET DST

AudioTechnica wrote:

> "dzieciol" <pstry_at_puszcza.net> wrote in message
> >

> BellAtlantic to zdzierca i wielki syf w dziedzine DSL i ISDN.
>
> www.dslreports.com - tam znalazlem najtansze i najszybsze lacze.

Starego dzieciola na takiego robaka chcesz nabrac?
Podaj tak jak ja strone /link/ z konkretnymi propozycjami
i cenami. To co podajesz to jest na tydzien przeszukiwania.
Dzieciol jest na tyle cwany, ze gdy na wstepie nie jest jasno
i wyraznie o pieniadzach to glupiego kienta chca w capa zrobic.
Wiec gadaj konkretniej!
Dalej w strefie dzialania Bell Atlantic tylko ta firma /jezeli nie
zapomniec RCN z jej 2 milami kabli/ ma wylacznosc na
okablowanie lokalne, centrale telefoniczne a wiec i DSL.
Wszyscy inni dzierzawia wejscia na DSL wlasnie od BA.
To powinno wyjasnic wszystko.

PS. Mysle, ze wiesz ze na cene DSL sklada sie oplata lini
DSL oraz oplata provider'a internetu /z wyjsciem DSL/.

PS. Nagminna taktyka tuzinow
nabieraczy jest oferowanie jeleniom polowki pasma,
ktore oferuje w najtanszej ofercie BA za cene o 15-
20 dolarow wyzsza niz u BA / a sa i tacy co to samo
oferuja za 200-250 dolcow-widocznie chetnych i na to
tez mozna znalezc/.