PILNE RATUNKU-BIOS

Autor: Toper (pnowak_at_elimp.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 23:41:51 MET DST

Mojemu bratu prawdopodobnie "Czarnobyl" wciął bios. Objawy są podobno
(tłumaczył mi to przez telefon) takie, że nic nie stratuje (ale lampki od HD
się świecą), nie piszczy. Płyta główna to Acorp na BX.
Mam pytanie czy mogę wziąść bios z Acorpa na ZX włożyć do BX spróbować
uruchomić, przełożyć kostki i zaprogramować zwalony bios?
Jakie jest ryzyko uszkodzenia dobrego biosy (tego z ZX - nie moja płyta) i
płyty przy tej operacji?

Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź
Toper