Re: taka sobie yakumo plyta.. glowna zreszta..

Autor: Hamster (hamster_at_silesianet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 23:55:06 MET DST

Roger wrote:

> flashowalna czesc biosu ma pozniejsza date

ke? %}

> Ale napislabys wiecej szczegolow. Co to znaczy, ze nie mozesz pogodzic
> ze soba. Na jakim chipsecie plyta? Procesor? pamiec? sterowniki? itd.

to znaczy ze gdy uruchamia sie windows'98 maxymalnie moge pracowac
w 16 kolorach w 640x480.. kazda zmiana konczy sie czarnym ekranem
i resetem.. plyta glowna jest na chipie lx intela..

> Moze wystarczy przypisac irq dla vga w biosie (assign irq for vga na
> enabled)

no niestety nie.. sam sobie spryciarz przypisal.. nie ma tez zadnych
konfliktow.. a na stronie www firmy stb wyczytalem ze czarny ekran
po uruchomieniu windowsa to moze byc wina sterownikow plyty...

> Roger

dzieki za odzew.. i czekam na jeszcze..
pozdrowienia - hamster..