USB Problem - pomocy

Autor: milek (milek1_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 23:17:58 MET DST

Kupiłem komputer z płytą via pro. Podłączyłem do niego skaner i drukarkę.
Całość działa pod win 98. Lecz niestety obydwa urządzenia podłączone do usb
instalują się i są rozpoznawane, lecz niestety nie chcą działać, tzn
durkarka drukuje pewną część wydruku po czym wyrzucany jest komunikat o
błędzie czasu dostępu do portu. Podobnie jest ze skanerem. Wczytuje część
danych a następnie staje. Zainstalowałem już oprogramowanie service pack dla
chipu via, ale nic to nie zmieniło.
    Jak rozwiązać problem? O info proszę na priva i z góry dziękuję.

Przemek