o kur~!@ help - nowy award

Autor: >>mac12<< (mac12_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 21:15:12 MET DST

ale sie naje~!~!#$% brat wylaczyl boot sequence na disable (w nowym
award jest cos takiego) jest tam boot s. first, boot s. second, boot
s. third i kazde mozna ustawic odzielnie,
z tego co teraz mowi wynika ze przestawil wszystkie na disable. - no
ja tak wnioskuje po objawach, a moze ma to cos wspolnego z cache
latency.

Komp po stracie milczy, nawet monitor sie nie odpala, mignie tylko cd
i na tym koniec. Co mam z tym zrobic nie wiem od jakiej strony
podejsc.

help, kur~!#$ jestem zalamany czegos takiego jeszcze nie widzilalem.
a jeszcze plyta: to atrend na i810, twardy jest ok sprawdzilem na
drugim kompie, help