Re: Nagrywanie CDRW

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 20:58:26 MET DST

Jacek wrote in message <390737d4.4053877_at_news.tpnet.pl>...
>Niedawno kupiłem nagrywarkę CDRW i mam kilka pytań (mam nadzieję że to
>jest OK że zadaję te pytania TUTAJ - nie wyznaję się do końca na tej
>Netykiecie). Jeżeli ktoś może mi coś doradzić, będę b. wdzięczny.

tutaj tutaj, co do netykiety to moge podeslac stosowony pliczek ;)) ale
moze wysarczy jak zakodujesz polskie znaczki w iso-8859-2 bo jak widzisz
nie najlepiej to wyglada

>1. Jakie płyty stosować do wypalania? Jakie są najlepsze do nagrywania
>muzyki w formacie audio? (coś mi się obiło o uszy, że niektóre płyty
>ładnie się nagrywają, ale jakość dźwięku przy odtwarzaniu z czasem
>znacznie się pogarsza)

jezeli mowisz o RW to na pewno dedykowane do RW bo inaczej zaden cdplyer
ich nie przeczyta, jezeli mowisz o CDR to niezaobserwowalem roznicy
pomiedzy roznymi nosniami firmowymi (jezeli tylko Twoj cdplayer jest w
stanie poprawnie je odczytac)

>2. Jakie programy są najlepsze? (sam mam Easy CD Creator, słyszałem że
>niezły jest Nero - czym się różnią, wady zalety, jakieś tips... :)

poczytaj chwile ta grupe (albo lepiej alt.comp.peripherials.cdr) to moze
wyrobisz sobie bardziej obiektywna opinie - ja sugeruje Nero (tylko
koniecznie odinstaluj reszte programow nagrywajacych)

>3. Jakiego programu mozna używać do wypalania MP3 z jednoczesną
>konwersją na audio? (tak żeby nie trzeba było ich najpierw dekodować
>do formatu audio i zapisywać w tym formacie na twardzielu)

Na pewno Cdrwin 3.8a, chyba tez nowe Nero, reszty softu nie znam ..

Pozdrawiam
Slawek