taka sobie yakumo plyta.. glowna zreszta..

Autor: Hamster (hamster_at_silesianet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 20:50:53 MET DST

no i mam z nia problem.. jest w niej jakis stary
bios, bodajze z 95 roku firmy american megatrends (a
przynajmniej tej marki napis sie wyswietla przy
uruchamianiu komputera).. kupilem sobie akcelerator
stb 4400 velocity na agp i za nic w swiecie nie moge
tego ze soba pogodzic.. czy moze mi ktos cos doradzic?
oprocz zmiany plyty oczywiscie.. moze nowa wersja
biosu cos tu da? ale w takim wypadku jak to zrobic?
skad wziasc nowy bios do takiej plyty jak yakumo?
(na stronach nie ma nic.. dobrze to swiadczy o tej
firmie..) bede zobowiazany za szybka odpowiedz..

pozdrawiam - hamster..