Plyta ASUS P3V4XSlot1 - opinie

Autor: Frog (frog01_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 20:22:04 MET DST

Hi!
Jak sie sprawoje ta plyta?
Wiem, ze: Via 684a, 133Mhz, UDMA 66, ATX i chyba (a raczej na pewno) AGP 4x.

Jak jest z szybkoscia, stabilnoscia i konfliktami ?
Mam karte g. ASUS v6600 Deluxe, SB Live!, Celeron 466, Dysk Seagate Baracuda
28GB, CD-RW Yamaha 8424E
Powinno wszystko na niej dzialac. W tej chwili mam plyte DFI Pa61 (podobne
parametry oprucz AGP 4x)
Myslalem, zeby stara plyte dac do mojego starego kompa, a do nowego kupic
wlasnie ta.
Nie wiem tylko czy to DFI nie jest czasem leprze od ASUS'a.
Jaka jest wasza opinia?
Bede wdzieczny za wszystkie odpowiedzi, a w szczebolnosci na priw:
frog01_at_poczta.fm