Corel a MathType - problem z czcionkami

Autor: Arek Skwarek (arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 10:52:11 MET DST

Witajcie!

Zainstalowałem Corela 9 i po otwarciu poprzednio utworzonych w ósemce
dokumentów stwierdziłem, że osadzone w nich równania z MathType'a są źle
wyświetlane (i drukowane). Corel zastąpił znaki napisane czcionką Symbol
znakami w Times New Roman, podobny problem jest z nawiasami zamiast
których wyskakują dziwne symbole. To samo przy wstawianiu nowych wzorów.
MathType natomiast widzi i edytuje te wzory prawidłowo. Po zapisaniu
takiego dokumentu w wersji 8, Corel 8 widzi i drukuje wszystko
prawidłowo. Znaczy - Corel 9 ma coś po..... z zastępowaniem czcionek,
ale co i gdzie to zmienić? Grzebałem w Opcjach ale niczego się nie
dogrzebałem. Ki diabeł...?

Arkady