Re: Róznica między TNT2 i ULtra

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 02:35:57 MET DST

Jacek Pietruszczak <jpietruszczak_at_cgs.com.pl> napisał(a):
> Noszę się zamiarem kupna firmowej karty (Creative, Asus, Diamond lub
Elsa) z
> kością TNT2. Jaka będzie różnica w wydajności między wersją normalną,
> Ultra? Czy może dołożyć i kupić jakiegoś GeeForce'a?
> Mój konnfig nie licząć karty graficznej to ABIT BE6-II, PIII 733E, 128
MB
> Ram, HD 17GB Quantum, SBAWE64.

do takiego blaszaka nie mozesz włożyć zwykłej TNT2 bo wstyd ;) Będzie
dość duża różnica jeżeli włożysz Ultrę, na 733MHZ Ultra rozwinie
skrzydła w pelni. Nie napisałeś do czego więcej używasz kompka, jesli
więcej do pracy (grafika, cad) - Ultra wystarczy. Ale jeśli dużo grasz i
Cię stać - pomyśl o GeForce DDR.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: