Odp: Pomocy !!! dysk

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 23:40:11 MET DST

> Odpalić fdisk.exe , wybrać drugi dysk (opcja 5) i ustawić partycje dysku .
> Zrestartować i sformatować partycje na Baracudzie .

Wielkie dzieki !!!!
Dysk juz dziala. Ale mam jeszcze dwa pytania - moj Abit BH6 nie
obsluguje ATA/66 - czy update BIOSu cos moze zmienic, czy pozostaje mi
zmienic
w przyszlosci plyte na inna obslugujaca ten tryb ?
I drugie pytanie: dlaczego po podlaczeniu tej Barrakudy przegrywanie danych
z dysku 3,2 GB na ten 13,6 GB trwa troche dlugo ?
Za pomoca jakiego programu moge sprawdzic transfery obu dyskow i ewentualnie
gdzie szukac przyczyny ? (pewnie przyczyna bedzie ATA/33) ale cos mi sie
zdaje,
ze nie tylko ...

--
Pozdrawiam