O co do cholery chodzi z wysylaniem poczty ?!

Autor: Marcin Góra (scottie_at_irc.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 23:22:46 MET DST

Witam !

Czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego od mniej wiecej 48 godzin nie jestem w
stanie wysylac poczty za posrednictwem TP SA ?
Konfiguracja jest taka - serwer unixowy na mojej uczelni dzialajacy jako
skrzynka POP3 + serwer SMTP, MS Outlook 4, no i lacze przez TP SA. Zawsze
dzialalo, a teraz nie - przy wysylaniu poczty pojawia sie komunikat "adres
email odrzucony przez serwer......, blad serwera" i jakies pierdolki do
tego.
Oczwysice chodzi o to ze adres email zostal odrzucony przez serwer poczty
wychodzacej... i dzieje sie tak z kazdym adresem jaki bym tylko nie podal,
natomiast poczte przychodzaca sprawdzam normalnie, i nie ma zadnych
problemow.

Gdyby taka sytuacja miala miejsce tylko na jednym serwerze na ktorym mam
konto pocztowe, nie bylo by sprawy. Ale tak sie dzieje na KAZDYM serwerze z
ktorego korzystam, wszedzie moge sprawdzic poczte, a wysysac nie. No chyba
ze sie zatelnetuje i napisze mail'a w PINE, wtedy moge go wyslac.

Co mam zrobic, bo powoli zaczyna mnie szlag trafiac......... czy to jest
wina TPSA, czy krasnoludkow ? Prosze o JAKIEKOLWIEK logiczne wyjasnienie,
bo nie jestem poczatkujacym uzytkownikiem, znam sie na tym co robie, ale za
cholere nie umiem sobie tego wytlumaczyc, nic nie zmienialam w konfiguracji
a nagle wszytko sie sypie.

Aha, jezeli to wazne - na siec wchodze z Poznania.

Wyslijcie mi mail'a na pirva, bo niestety rzadko mam czas zeby wejsc na
grupe i poczytac.

Pozdrawiam,
Marcin