Re: karty sieciowe.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 22:59:18 MET DST

On Wed, 12 Apr 2000 02:14:46 +0200, "hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Tylko i wylacznie 3com. Dotyczy to wszelakich sieciowek Jedyne sluszne i
>idealne rozwiazanie. A jesli nie masz kasy, to kazda karta zgodna z
>Realtek - bo nie sprawiaja zadnych problemow z instalacja i sa
>bezkonfliktowe.
>Kupilem kiedys jednego Compex-a 10/100 - tragedia. Kazda tansza zgodna z
>Realtekiem lepiej chodzila od tego badziewia.
>Pozdrawiam
>hattab_at_poczta.onet.pl

A to ciekawe, ja mam Compexa RL 2000. Rowniez kilku moich znajomych
takie karty mamy, czest sie spotykamy zeby pograc w sieci, wiec kompy
sie zmieniaja, i akurat z Compexami nie mielismy ZADNYCH problemow, z
Geniusami bywaja, z innymi badziewiami ale nigdy z Compexami, co
prawda mowie tutaj o combo, ale uwazam, ze Compex (ktory ma a propos
dozywotnia gwarancje) jest naprawde dobra karta.

--
Grzegorz Sawicki
       gsawicki_at_shell.mt.pl