Re: Problem z PixelView i K6-2

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 22:22:19 MET DST

Dnia Mon, 24 Apr 2000 11:49:21 GMT, Radoslaw Sokol napisał(a):

>Ta płyta jest raczej na ALi Aladdin V.

Acha - cóż, nie wiem, jak ten facet im wcisął ten sprzęt. Ja sugerowałem
rezygnację z takiego zestawu na rzecz celka 400 z abit-em.

>ale może też być uszkodzony cache lub pamięć. Składacze komputerów z K6
>(raczej "składacze" -- w cudzysłowiu) często wyłączają cache jak napotkają
>problemy, które ich przerastają...

Właśnie widzę, że to chyba jeden z tych "składaczy". I jeszcze gość wziął i
nakleił plombę... tylko nie wiem po co, bo nakleił ją na klapę od strony
płyty (obudowa ma dwie klapy). Jedyny skutek jest taki, że nie było jak
zamontować kieszeni na dysk, za to płytę i tak można w zasadzie bez
problemów wyjąć :)

>Zazwyczaj stabilizuje to komputer, ale jest ekstremalnie głupie. A teraz

Kurcze... jak myślę o takich "składaczach", to się nóż sam w kieszeni
otwiera...

>jeszcze, jeżeli komputer już długo chodził, możliwe, że jest już po
>gwarancji -- a więc takim prostym oszustwem można niedoświadczonego
>użytkownika zrobić w balona.

Sprzęt jest nowy, więc chyba sam pogadam z tym gościem. Najpierw przejdę się
tam z własnym dyskiem i potestuję sprzęt linuxem.

>BorgTV często zwisa. Najczęściej winny jest overlay. Przede wszystkim
>sprawdź, czy szyna PCI ma 33 MHz. Potem zmień sterowniki do karty grafi-
>cznej (najlepiej jakieś starsze Detonatory, np. 2.08).

Heh... no tak... riva... dwa miliony sterowników, każdy ma jakieś
bugs'n'features... dżizas, muszę się chyba do nich na tydzień przeprowadzić
żeby wszystko naprawić :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |